DZIECIAKI serial Tv współprodukowany przez AMA

 OSTATNI ODCINEK SERIALU ‘DZIECIAKI’ W POWTÓRKACH 

AMA WSPÓŁPRACOWAŁA PRZY REALIZACJI

 

ekipa AMA realizowała klipy muzyczne i tworzyla 2-nd unit serialu

 

 

 

 

 

 

 

AMA wśród koproducentów wykonawczych serialu

 

 

 

 

 

 

 

studentka Kier.Filmowego asystentem reżysera

 

 

 

 

 

 

 

studenci kier.filmowego asystentami kamery ( Canon C 300 z AMA )

 

 

 

 

 

 

 

Na zlecenie Telewizji TTV powstał nowy serial pt. „Dzieciaki” w reżyserii Anny Jadowskiej i Dariusza Twaroga, którego producentem jest Gplus Production. Szkoła Filmowa Akademia Multi Art współpracowała przy powstawaniu serialu realizując wideoklipy promujące odcinki o poszczególnych postaciach filmu oraz ujęcia second unit będące integralną częścią serialu. Sześć klipów do twórczości czołówki polskiego hip-hopu – Abradaba i Rahima oraz piosenek Kamila Bednarka pokazuje stacja TTV, oraz są umieszczone w internecie. Teledyski wprowadzają widza w świat bohaterów serialu borykających się z trudnymi realiami życia młodzieży na Górnym Śląsku, świat nieustannej walki o zachowanie godności, wyrwania z biedy i radzenia sobie w sytuacjach, w których nie powinno znaleźć się żadne dziecko. Tytułowe „dzieciaki” to młodzi, zdolni naturszczycy stający pierwszy raz przed kamerą.Próby zbudowania własnej tożsamości bohaterów serialu wspiera Fundacja „O to tu chodzi”, gdzie młodzież znajduje alternatywne formy wyrażania siebie poprzez taniec, muzykę, sport i graffiti (u boku uznanych autorytetów każdej z dziedzin).

Akademia Multi Art udostępniała swój sprzęt oświetleniowy i zdjęciowy, w tym kamerę Canon C 300.
Zdjęcia są wykonywane metodą inscenizacji filmowej na jedną kamerę, z optyką  stało ogniskową, kamerą o dużej matrycy super 35, w filmowym charakterze oświetlenia.
Serial został wykonany kamerą filmową Canon C 300 ( tą samą kamerą był kręcony film „Życie Adeli” – zdobywca Złotej palmy w Cannes 2013 ), używany był zestaw obiektywów Samyang Cinestyle (14mm T3.1 ED AS IF UMC; 24mm T1.5 ED AS IF UMC; 35mm T1.5 AS IF UMC; 85mm T1.5 AS. )
Oświetlenie głównie ledowe, przy użyciu nowych na rynku, niezwykle poręcznych paneli firmy Fomei (Lampa LED 600/55 , Lampa LED 600/5532).

Technologia pracy – jedna kamera o filmowych walorach plastycznych, ale znakomitej ergonomii pracy, wysokie czułości materiału, znikome ilości światła sztucznego, wykorzystanie oświetlenia naturalnego, użycie bateryjnych lamp bez zasilania prądem dają znakomite wyniki ekonomiczne przy zwiększonej w stosunku do tradycyjnej technologii telewizyjnej wrażeniowości filmowego przekazu – jest próbą wprowadzenia nowatorskiego sposobu realizacji filmowej w zakresie produkcji serialowej dla TV.

OSTATNIA SZANSA NA OGLĄDNIĘCIE NASZEJ WSPÓŁREALIZACJI TV!

 

Zadanie stworzenia wideoklipów wpisujących się w stylistykę serialu zostało powierzone absolwentom Akademii Multi Art. I tak, za reżyserię i montaż klipów oraz sekwencji secondo unit odpowiedzialny jest Piotr Kremky, a za stronę operatorską Piotr Pluciński i Karol Safianik. Projekt ze strony AMA koordynuje Magdalena Drapała. Ponadto Piotr Kremky i Olga Słowiakowska są Asystentami Reżysera, Piotr Pluciński Drugim Operatorem Kamery, a Karol Safianik Asystentem Kamery w trakcie realizacji całego serialu.

OFICJALNA STRONA SERIALU TUTAJ 

ZWIASTUN TV – TUTAJ

TELEDYSKI DO SERIALU TUTAJ


ENPL
  • Facebook
  • YouTube
  • Vimeo
  • Slider